Tips & Tricks til medlemssystemet

Her finder du i kort (og kontant) form lidt hjælp til at komme igang og svar på de oftest stillede spørgsmål i den forbindelse.

Siden åbner i en ny fane så du kan have den åben, mens du forsøger at logge ind og registrere dig.

Siden opdateres med jævne mellemrum.


 

Sådan opretter du en profil

  1. Tryk på 'OPRET PROFIL' i højre side af topmenuen
  2. Udfyld felterne med navn, adresse, telefonnr, email, et selvvalgt kodeord og et vellignende foto (ikke et festbillede, og der må ikke være andre end dig på billedet - GDPR regel).
  3. Udfyld eventuelt de ekstra felter efter bedste evne.
  4. Læs og accepter brugerbetingelser og privaltlivspolitik
  5. Kryds af at du ikke er en robot.
  6. Tryk på den grønne knap 'Gem oplysninger'

Du vil kort efter modtage en kort velkomstmail fra vores medlemssystem.

 

Sådan accepterer du en tilsendt kontingentpakke

Pakken kan indeholde andet end et kontingent - fx betaling for opbevaing af våben eller skabsleje.

  1. Log ind på din profil med din email og dit hemmelige kodeord. Hvis du ikke kan huske kodeordet kan du få et nyt tilsendt ved at trykke på 'Glemt password?' 
  2. I den mail du har modtaget fra os med kontingentpakken er der et link - tryk på det.
  3. Den side du kommer ind på giver dig mulighed for at acceptere vores brugerbetingelser - og gå videre til betaling
  4. På betalingssiden (som er fra Quickpay) indtaster du dine kortoplysninger (DanKort, Visakort el.lign.) dvs kort nummer, udløbsmåned og udløbsår samt CVD/CVV koden fra bagsiden af kortet.
  5. Når du trykker på betal bliver du stillet videre til MitID. Du kan kun verificere betalingen hvis du bruger MitID appen på din mobiltelefon. Papkort og nøgleviser kan ikke bruges.

Når du har betalt pakken har du samtidig givet os lov til at trække kontingent og betaling for andre løbende ydelser fra dit kort. Vi tilbyder desværre ikke at kontingent o.lign. kan betales med MobilePay. Forklaringen er at gebyrerne for foreningen er meget høje på denne løsning. Men du kan betale med MobilePay i KS-butikken.

 

Ændring af betalingskort

 

MitID og hjælp til MitID

 

Hvordan opkræves kontingent?

 

Hvornår opkræves kontingent?

 

Er mine kortoplysninger sikre?

 

Mit kort er udløbet, hvad gør jeg?

 

Nyt kodeord (password)?

 

Skift af kodeord

 

Jeg kan ikke få lov til at gemme mine oplysninger

 

Nyhedsbreve?

 

Kan jeg ændre min emailadresse?

 

Behøver jeg at benytte jeres webshop?

 

Kan jeg bruge mobilepay i webShop?

 

Jeg kan ikke rette og gemme oplysninger

 

Hvor skal jeg reservere banetid?

 

Kodeord virker ikke

 

Jeg har fået en kontingentpakke men kan ikke acceptere den via min profil.

 


Kan jeg få mere hjælp?